GENERALFORSAMLING OG BACK2SCHOOL-FEST

På torsdag forrige uke var det duket for generalforsamling i MF Placebo, og et nytt styre er nå klare til å ta over driften av linjeforeningen. Det var fullt hus i MTA og god stemning i forsamlingen (på tross av litt tekniske problemer underveis). Vi gikk gjennom året som har vært, og vi godkjente regnskap og budsjett før det var klart for valg av nytt Placebostyre. Her prøvde vi ut digital avstemning for første gang, noe som absolutt var en suksess! Det endte opp med en meget lovende gjeng, og styret 16 er overbevist om at Placebo er i trygge hender i året som kommer. Det nye styret består av: Leder: Julie T. Lea Nestleder: Nora Stuve Sekretær: Frida L. Stien Faddersjef: Karolina T. M. Grodås Økonomisjef: Idunn S. Wæhler Festsjef: Sophie Huitfeldt Idrettssjef: Kristian Eriksen IT-sjef: Andrea G. Rummø Blæstesjef: Håvard Ur Etter generalforsamlingen var det tid for Back 2 School på Studio 26 hvor vi SATTE REKORD i antall deltakere! Over 700 mennesker kom og sørget for en sykt bra kveld på byen. Dette lover bra for 2017, vi gleder oss.